BIBLIOGRAFIA



Arruabarrena, I. (d.g.) Haurraren babesa eskolaren eginkizuna. Hemendik jasoa: https://www.navarra.es/NR/rdonlyres/91B76D08-1CD8-47A8-AD52-8D43C07F9FEC/91990/DesproteccionEscuelaEUSK1.pdf

Cabrera, J. (2004)  Fomento del Desarrollo del Niño con Parálisis Cerebral Guía para los que trabajan con niños Paralíticos Cerebrales.

Fernandez, J. C.(2006) Atencion temprana.

Haurbabesa lanbide taldea (2009). Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren testuinguru instituzionala. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/114039/mod_book/chapter/618/gizarte%20hezitzaileen%20testuinguru%20instituzionala.pdf

Hik hasi 128. alea (2008ko maiatza).Gizarte hezitzaileak eskolan.  
Iñurrategi, N. (2017) . Ume guztien beharrak. Mondragon unibertsitatea HUHEZI.

Iñurrategi, N. (2017). GNO: Haurren ezaugarriak eta beharrak. Arreta goiztiarraren oinarriak. Eskoriatza. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/114067/mod_book/chapter/623/GNO_haurren%20ezaugarri%20eta%20beharrak_16-17.pdf  

Ledda, E.  (2011)  Las barreras invisibles Las personas con discapacidad denuncian la vulneración de sus derechos sexuales y reproductivos. Pikara magazine. Hemendik jasoa: http://www.pikaramagazine.com/2011/11/las-barreras-invisibles-las-personas-con-discapacidad-denuncian-la-vulneracion-de-sus-derechos-sexuales-y-reproductivos/

Miguel Martínez, Mª T. (d.g.) Deficiencia intelectual en atención temprana. 656-669. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/128727/mod_book/chapter/785/Deficiencia%20intelectual%20en%20AT.pdf

Miguel, M.T.  (d.g) Discapacidad Intelectual. Confederación Española de Organizaciones en favor de las Personas con Discapacidad Intelectual. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/128727/mod_book/chapter/785/Deficiencia%20intelectual%20en%20AT.pdf

Mondragon Unibertsitatea HUHEZI (2014-2015): Arrisku sozialean dauden umeen ezaugarriak eta beharrak. Arreta goiztiarra.

Navarro J. Canal R. (1998) Qué podemos hacer? Preguntas.y respuestas para familias con hijos con discapacidad Vallado. Castilla y León

Perez Pereira, M. (d.g) Niños con deficiencia visual y atención temprana. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/114138/mod_book/chapter/630/Ikusmen%20urritasunaren%20ikurrak.pdf

Pérez Sánchez, I. ( d.g.) Atención temprana el niños con sordera. 4, 57-72

Sarasa, M. et ali (2012) Adimen urritasuna eta autismoa haur hezkuntzako gelan: aniztasunetik aberastasunera.Hemendik jasoa: http://ikasmaterialak.korpoweb.com/psikologia/adimen-urritasuna-autismoa/adimen-urritasuna-autismoa.pdf