Arruabarrena, I. (d.g.) Haurraren babesa
eskolaren eginkizuna. Hemendik jasoa: https://www.navarra.es/NR/rdonlyres/91B76D08-1CD8-47A8-AD52-8D43C07F9FEC/91990/DesproteccionEscuelaEUSK1.pdf
Cabrera, J. (2004) Fomento del Desarrollo del Niño con Parálisis Cerebral
Guía para los que trabajan con niños Paralíticos Cerebrales.
Fernandez, J. C.(2006) Atencion temprana.
Haurbabesa
lanbide taldea (2009). Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren
testuinguru instituzionala. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/114039/mod_book/chapter/618/gizarte%20hezitzaileen%20testuinguru%20instituzionala.pdf
Hik
hasi 128. alea (2008ko maiatza).Gizarte hezitzaileak eskolan.
Iñurrategi,
N. (2017) . Ume guztien beharrak. Mondragon unibertsitatea HUHEZI.
Iñurrategi, N. (2017). GNO: Haurren ezaugarriak
eta beharrak. Arreta goiztiarraren oinarriak. Eskoriatza. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/114067/mod_book/chapter/623/GNO_haurren%20ezaugarri%20eta%20beharrak_16-17.pdf
Ledda,
E. (2011) Las barreras invisibles Las personas con
discapacidad denuncian la vulneración de sus derechos sexuales y reproductivos.
Pikara magazine. Hemendik jasoa: http://www.pikaramagazine.com/2011/11/las-barreras-invisibles-las-personas-con-discapacidad-denuncian-la-vulneracion-de-sus-derechos-sexuales-y-reproductivos/
Miguel
Martínez, Mª T. (d.g.) Deficiencia intelectual en atención temprana. 656-669. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/128727/mod_book/chapter/785/Deficiencia%20intelectual%20en%20AT.pdf
Miguel, M.T.
(d.g) Discapacidad Intelectual. Confederación Española de Organizaciones
en favor de las Personas con Discapacidad Intelectual. Hemendik
jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/128727/mod_book/chapter/785/Deficiencia%20intelectual%20en%20AT.pdf
Mondragon
Unibertsitatea HUHEZI (2014-2015): Arrisku sozialean dauden umeen ezaugarriak
eta beharrak. Arreta goiztiarra.
Navarro
J. Canal R. (1998) Qué podemos hacer? Preguntas.y respuestas para familias con
hijos con discapacidad Vallado. Castilla y León
Perez Pereira, M. (d.g) Niños con deficiencia
visual y atención temprana. Hemendik jasoa: https://mudle.mondragon.edu/huhezi/pluginfile.php/114138/mod_book/chapter/630/Ikusmen%20urritasunaren%20ikurrak.pdf
Pérez Sánchez, I. ( d.g.) Atención temprana el
niños con sordera. 4, 57-72
Sarasa,
M. et ali (2012) Adimen urritasuna eta autismoa haur hezkuntzako gelan:
aniztasunetik aberastasunera.Hemendik jasoa: http://ikasmaterialak.korpoweb.com/psikologia/adimen-urritasuna-autismoa/adimen-urritasuna-autismoa.pdf